Компания СЭА
× Компания Каталог Новости Вакансии Профиль Производители Контакты Доставка Тех. поддержка

ЗМІ про нас: українські дороги почали лікувати WIM системами

  • 12.12.2019
  • 1003

6 грудня 2019 на пресконференції Укравтодор презентував перші результати вимірювань системи зважування в русі (WiM) на прикладі швидкісного вимірювального майданчику WIM2, який спеціалісти Компанії СЕА запустили у тестовому режимі 20 вересня 2019 року.

Українські ЗМІ, після прес-конференції Укравтодору подали інформацію про перші результати вимірювань системи зважування автотранспорта у русі:

 

Нижче наведені основні тези пресконференції Укравтодору:

Майданчик WiM-2 знаходиться на трасі Київ-Чоп. За перший місяць роботи системи зважування транспортних засобів у русі було зафіксовано понад 200 фактів порушення габаритно-вагових обмежень. Половина кількості порушень було зафіксовано з перевантаженням більш ніж на 150%. Через перевантаження у такій кількості руйнівний вплив на покриття доріг збільшується, щонайменше, у 10 разів.

“Система WiM веде цілодобове спостереження, її не можна обійти, чи об’їхати. Ми щосекунди отримуємо дані про кожне порушення – включно із розпізнаним номерним знаком і всіма параметрами. Наразі Укравтодор відпрацьовує систему оперативного інформування Укртрансбезпеки для того, аби порушення було миттєво припинено. Ціна таких перевантажень – збільшення руйнівного впливу на дорогу в 10 і більше разів. Щороку на ремонт доріг Україні потрібні сотні мільярдів гривень, а це гроші – платників податків.” – зазначив Олександр Кубраков, керівник Державного агентства автомобільних доріг України.

результати вимірювань системи зважування в русі

Анти-рейтинг порушників очолює вантажівка, яку 9 разів фіксували з перевантаженням. Середнє перевантаження становило 21 тонну. Очільник автодору зазначив, що відтепер статистика щодо порушень буде публікуватися кожен тиждень.

«Вже зараз ми бачимо високу ефективність системи WiM: у 2017 році було виявлено 11 345 транспортних засобів із порушенням габаритно-вагових параметрів, на які накладено штрафні санкції, тоді як зараз ми можемо вже говорити про щонайменше 1000 порушень за 1 місяць. І це лише на в’їздах до Києва. З метою ефективної взаємодії  найближчим часом плануємо підписати меморандум між Укртрансбезпекою, Укравтодором та Нацполіцією щодо обміну інформацією про порушення норм габаритно-вагових параметрів», – підкреслив Олександр Погорілий, голова Державної служби України з безпеки на транспорті.

Андрій Вознюк, начальник відділу інтелектуальних транспортних систем Державного агентства автомобільних доріг України, зазначив, що частіше за всього порушення спостерігаються у нічний час. Але на перевантаженні ТС діло не зупинилось. Крім даного порушення, також були зафіксовані порушення довжини, навантаження на вісь та порушення висоти. 

результати вимірювань системи зважування в русі

Фактори порушень дуже негативно впливають на стан дорожного покриття й на ситуацію на дорозі загалом. Халатне відношення до норм перевезень несуть за собою небезпеку не тільки для автоперевізників, а і для всіх учасників дорожнього руху, адже перевантажений транспортний засіб є гірше керованим, а його гальмівний шлях – вдвічі довший.

 

Компанія СЕА займається розробкою і впровадженням систем WIM в Україні в партнерстві з канадською компанією "INTERNATIONAL ROAD DYNAMICS INC" і українською ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЮГ" в рамках пілотного проекту зважування автотранспорта у русі "Укравтодор".

 

Компанія СЕА займається проектуванням, монтажем, установкою, впровадженням і підтримкою систем WIM. За додатковою інформацією звертайтесь за телефоном +38 (044) 330-00-88 або надсилайте запити на електронну пошту: info@sea.com.ua.

Top