Обробка даних у автоматизованій системі керування дорожнім рухом здійснюється за допомогою програмного забезпечення АСКДР SEA TCS, яке побудовано за клієнт-серверною архітектурою:
- Клієнтами є дорожні контролери RTC, автоматизовані робочі місця користувачів системи, програмні модулі та об'єкти ПЗ;
- Серверна частина включає сервер баз даних — забезпечує зберігання накопиченої в системі інформації та обмін даними з клієнтами — та Інтернет сервер, котрий підтримує виконання загальносистемних та сервісних функцій, а також функціонування програмних модулів та WEB-порталу.
Інтерфейс робочого місця диспетчера АСКДР
Основні можливості включають:
- спостереження за станом і параметрами ДК та інших об'єктів АСКДР;
- управління маршрутами пріоритетного проїзду (ввімкнення / вимкнення ділянок маршруту);
- управління магістралями координації;
- управління станом груп перехресть (переведення групи в КУ, ЖМ, ОС);
- управління станом одного обраного перехрестя (переведення ДК в КУ, ЖМ, ОС, ВП, СФ) через безпосереднє (пряме) керування диспетчером обраним дорожнім контролером;
- візуалізація циклограми та моделювання роботи об'єкта у реальному часі;
- протоколювання усіх повідомлень та дій оператора;
- перегляд протоколів роботи АСКДР.
Картка обраного об’єкта надає повну інформацію про стан обладнання обраного ДК, режимів роботи світлофорних об’єктів (СО), якими він керує, відображає наявні циклограми обраного СО, журнал надісланих / виконаних команд та інших повідомлень про події роботи об’єкта.
Для пошуку потрібного ДК та СО для детального контролю та аналізу їх стану, інтерфейс має зручне меню з можливістю пошуку за номером та адресою з подальшим переходом до позиції обраного ДК на мапі.
Для відображення всіх подій в АСКДР призначена панель журналів та повідомлень внизу робочої області інтерфейсу. Всі критичні події, повідомлення про які мають бути квитованими диспетчером, супроводжуються звуковим сигналом та відображаються на боковій панелі критичних повідомлень. Після квитації та внесення коментарів (у разі необхідності або відповідно до посадової інструкції), ці сповіщення прибираються з панелі та залишаються в загальному журналі роботи системи.
У разі використання відео-стін з великою роздільною здатністю інформаційний потік даних може оброблятись кількома диспетчерами на ЦУП великого міста з великою кількістю ДК, СО та іншого допоміжного обладнання.
WEB-інтерфейс АРМ технолога системи SEA TCS
Доступні функції:
- конфігурування часових програм СО та підготовка файлів конфігурацій ДК для подальшого їх застосування на об’єктах;
- додавання ДК до системи після їх фізичного встановлення на об’єктах вулично-дорожньої мережі — створення магістралей координованого руху та магістральних планів координації;
- ДК SEA RTC може керувати одним або декількома незалежними СО в залежності від топології об’єкта;
- налаштування ДК дозволяють вносити необмежену кількість добових програм;
- налаштування добових програм мають гнучкі можливості за рахунок наявності функціоналу роботи з різними типами фаз (основна, проміжна, адаптивна, «зелена хвиля», ТВП, спеціальна, технологічна). Кількість та тривалість циклів циклограм не обмежено.
Інтерфейс для роботи адміністратора системи керування дорожнім рухом
Основні можливості управління:
- додавання / редагування та блокування акаунтів користувачів;
- створення груп користувачів у разі розгалуженої штатної структури підприємства, що обслуговує АСКДР;
- налаштування роботи сервера системи та СУБД;
- проведення періодичного архівування БД та технічного обслуговування системи.
Для отримання кваліфікованої консультації про АСКДР та автоматизоване керування дорожнім рухом зверніться в офіс Компанії СЕА за телефоном: +38 (044) 330 00 88, +38 (067) 352 98 56 або пишіть на пошту e-mail: info@sea.com.ua.
Написати відгук