Компанія СЕА здійснює повний обсяг робіт з впровадження систем динамічного зважування транспортних засобів у русі — Weigh-in-Motion, — а саме: проєктування, виробництво і розробку програмного забезпечення, постачання, монтаж устаткування і опорних конструкцій, а також введення в експлуатацію та технічну підтримку системи WIM.
Система, в першу чергу, призначена для попереднього відбору — з метою притягнення до відповідальності за перевищення норм ваги — перевантажених транспортних засобів. Разом з тим вона також використовується для способів більш обґрунтованого і раціонального планування ремонту і реконструкцій мережі доріг на основі фактичних даних про транспортне навантаження та інтенсивність руху.
Пропонуємо ознайомитися з буклетом про системи WIM, які впроваджує Компанія СЕА
Рис.1 Архітектура системи динамічного зважування
WIM є модульною системою, що складається з апаратного та програмного забезпечення, а також комунікаційної інфраструктури (див. Рис.1).
Метою впровадження системи зважування в русі є збір даних про масу і осьові навантаження транспортних засобів в реальному часі. Ці дані можуть використовуватися для контролю за перевищенням нормативних габаритно-вагових параметрів, а також іншими інтелектуальними транспортними системами (ITС) для моніторингу дорожнього руху, проєктування доріг, планування технічного обслуговування доріг, планування дорожнього руху і т.п.
Архітектура системи динамічного зважування може підтримувати такі стратегії моніторингу та контролю за перевищенням нормативних габаритно-вагових параметрів:
У систему динамічного зважування ТЗ входять (див. Рис.1) майданчики зважування в русі на високій швидкості, робочі місця інспекторів на наявних пересувних і стаціонарних пунктах вагового контролю, допоміжний офіс системи динамічного зважування (бек-офіс WIM), включаючи робочі місця адміністраторів і диспетчерів, а також різні системи передачі даних.
Обмін даними між майданчиками для динамічного зважування і центром обробки даних (бек-офісом WIM) здійснюється через волоконно-оптичні лінії зв'язку (ВОЛЗ). Для обміну даними між бек-офісом системи динамічного зважування та майданчиками динамічного габаритно-вагового контролю використовується служба бездротового стільникового зв'язку.
Рис. 2 Пункт динамічного зважування WiM
Майданчик для динамічного зважування транспортних засобів (див. Рис. 2) складається з опорної конструкції або надземного пішохідного переходу, датчиків, вбудованих в дорожнє покриття, апаратної шафи з електронним обладнанням, камери для автоматичного розпізнавання номерних знаків (ANPR), камер загального огляду і лазерних сканерів.
Кожний вимірювальний майданчик WIM обладнаний джерелом безперебійного живлення (ДБЖ).
Наступні програмні модулі забезпечують обробку інформації в системі WIM:
ПЗ вбудованого контролера локального збору та передачі інформації; |
ПЗ сервера бек-офісу з базою даних; |
||
Програмне забезпечення web-порталу з інтерфейсами автоматизованих робочих місць адміністраторів, диспетчерів та інспекторів системи WIM; |
Android-додаток з інтерфейсом для інспекторів системи динамічного зважування. |
Функція перегляду даних в реальному часі забезпечує моніторинг дорожнього руху в режимі 24/7/365.
Стаціонарні робочі станції WIM обладнуються ноутбуками з програмним забезпеченням для роботи інспектора з візуалізацією транспортних засобів в режимі реального часу, з фотографією і відомостями про габарити і вагу попередньо відібраних вантажівок.
Мобільні робочі місця інспекторів обладнуються захищеними планшетними комп'ютерами з ПЗ інспектора.
Система динамічного зважування виконує функції вимірювання, збору, обробки, тимчасового зберігання, передачі і управління потоками даних, пов'язаних з такими завданнями:
вимір осьових навантажень, навантаження на групу осей, загальної маси і габаритних параметрів всіх транспортних засобів; |
забезпечення можливості перегляду даних про кожен пункт динамічного зважування в режимі реального часу на місці або в віддаленому доступі за допомогою програмного / апаратного забезпечення; |
||
агрегація всіх даних про транспортні засоби з одночасною класифікацією за габаритно-ваговими параметрами; |
вимір температури в місцях установки системи динамічного зважування; точне виявлення транспортних засобів, габаритно-вагові параметри яких перевищують граничні норми, що діють на момент вимірювання для відповідного класу транспортних засобів. |
Специфікація і випробування точності системи WIM відповідає принципам Європейської специфікації систем динамічного зважування COST 323 (версія 3.0, серпень 1999 р).
На точність вимірювань впливає і якість самого процесу монтажу. Для забезпечення правильної установки датчиків nf індуктивних петель фахівці Компанії СЕА пройшли навчання і отримали сертифікати і допуск до самостійних монтажних робіт, а також забезпечення технічного обслуговування обладнання на об'єктах WIM.
За допомогою онлайн карти від Укравтодору можна отримати інформацію де розміщені wim комплекси.
Виробництво і розробка програмного забезпечення здійснюється ТОВ СЕА Електронікс Україна. Проєктування, монтаж обладнання та опорних конструкцій, а також введення в експлуатацію та технічна підтримка системи WIM виконуються ексклюзивним дистриб'ютором компанії.
За додатковою інформацією звертайтесь до Компанії СЕА за телефоном +38 (044) 330 00 88, +38 (067) 352 98 56 або надсилайте запити електронною поштою: info@sea.com.ua.
Написати відгук