× Компанія Каталог Новини Вакансії Профиль Виробники Контакти Доставка Тех.поддержка

Парковки для АС, вокзалів і аеропортів

Компанія СЕА відкрила нові можливості для організації цивілізованих паркінгів на території автостанцій, залізничних вокзалів і аеропортів, пропонуючи спеціально розроблені напівавтоматичні та автоматичні системи паркування власного виробництва.

Можливості паркувальних систем для вокзалів, аеропортів та автостанцій Компанії СЕА

Парковки для авто-, залізничних вокзалів і аеропортів виробництва SEA™ мають можливість обслуговувати такі категорії транспортних засобів:

  • службовий транспорт (проїзд службового транспорту на територію парковки за службовими безконтактними картками);
  • рейсові автобуси (перевізники автостанції) різної категорії та типорозміру транспорту;
  • клієнти торгових центрів, кафе або інших об'єктів, які знаходяться на території автостанції (з можливістю отримання безкоштовного часу для здійснення покупок);
  • транспортні засоби, які залишаються на парковці на годину, добу і т.п.

Паркувальна система на автовокзаліПарковка на автовокзалі

Парковка на автовокзалі від СЕАПаркувальна система СЕА на автовокзалі

Напівавтоматичні паркувальні комплекси для вокзалів і аеропортів

Автоматизовані паркування для автостанцій з оператором можуть працювати або на паркувальних талонах, або на паркувальних картах з оплатою у оператора паркування. Є можливість додатково використовувати абонементні безконтактні картки (за передоплатою) та службові картки (безкоштовне користування парковкою).

Складові спеціалізованого напівавтоматичного паркувального комплексу виробництва SEAтм

В'їзний термінал

  • в'їзна стійка (видає паркувальні талони або картки в залежності від моделі) з вбудованим зчитувачем безконтактних абонементних і службових карт;
  • шлагбаум з індуктивними і оптичними датчиками;
  • модуль безперебійного живлення (до 20 хв.);
  • світлофор (опціонально, служить для регулювання руху транспортного потоку на територію паркування);
  • засоби фотофіксації (опціонально, служать для фотофіксації рейсового транспорту, є можливість розпізнання державних номерів транспортних засобів).

Напівавтоматична паркувальна система для автостанційНапівавтоматична паркувальна система для автостанцій

Термінал оператора, поєднаний з виїзним терміналом

  • персональний комп'ютер (сервер);
  • WEB камера;
  • касовий апарат;
  • ручний сканер штрих-коду (паркувальних талонів) або ручний / настінний картрідер (паркувальних карт);
  • модуль безперебійного живлення (до 20 хв.);
  • шлагбаум з індуктивними і оптичними датчиками;
  • світлофор (опціонально, служить для регулювання руху транспортного потоку на територію парковки).

Напівавтоматична паркувальна система для автостанцій орієнтована на збір повної інформації про перевізника: вартість, тариф, напрямок, час перебування на території автостанції, час “перестою”.

Напівавтоматична паркувальна система для автостанційНапівавтоматична паркувальна система для автостанцій

Опис роботи напівавтоматичного паркування для вокзалів і аеропортів

1 — На в'їзді на напівавтоматичну парковку АС водій автобуса після натискання кнопки на в'їзній стійці отримує паркувальний талон або паркувальну карту.

На паркувальному талоні (або картці) у вигляді штрих-коду кодується інформація про дату і час в'їзду на автостанцію, номер в'їзної стійки, а також додаткова необхідна інформація у вигляді звичайного тексту: назва організації, час в'їзду, інструкція користування парковкою, телефон диспетчера і т.п.

Є можливість видачі постійним перевізникам абонементної безконтактної картки, на якій попередньо запрограмовані дані про перевізника, а також можлива видача службових безконтактних карт доступу для співробітників автостанції.

2 — Водій під'їжджає до в'їзної стійки і притуляє картку доступу до зчитувача.

При цьому система фіксує цього перевізника в базі з записом інформації на сервер. Шлагбаум автоматично відкривається, світлофор загоряється зеленим. Відбувається фотофіксація машини камерами (ці фотографії прикріплюються до паркувальної сесії і можуть бути в подальшому переглянуті в архіві).

Напівавтоматична паркувальна система для автостанційНапівавтоматична паркувальна система для автостанційНапівавтоматична паркувальна система для автостанцій

3 — Під час виїзду автобуса з території автостанції водій пред'являє паркувальний талон (або паркувальну карту), отриманий на в'їзній стійці, оператору паркування.

Оператор паркування сканує штрих-код на талоні (або паркувальній карті) сканером штрих-коду (або картрідером), вибирає з контекстного меню напрямок і найменування перевізника. При цьому у нього на екрані з'являється розрахунок вартості парковки і кінцева сума до сплати, відповідно до тарифів перевізника на цій автостанції.

4 — Водій оплачує необхідну суму, після чого оператор відзначає в програмі робочого місця касира дану паркувальну сесію як закриту, а фіскальний реєстратор друкує чек, який віддається водієві.

Робоче місце паркувальної системи СЕАРобоче місце паркувальної системи СЕАНапівавтоматична паркувальна система для автостанцій

5 — Після оплати для парковок АС з оператором, які працюють:

  • на талонах, шлагбаум автоматично піднімається, світлофор загоряється зеленим.
    Відбувається фотофіксація транспортного засобу камерами, ці фотографії прикріплюються до паркувальної сесії і можуть бути в подальшому переглянуті в архіві.
  • на картах, у водія є певний час для виїзду з паркінгу.
    Значення часового діапазону може здаватися в залежності від розміру паркінгу та інших факторів.

6 — Під час виїзду водій вставляє оплачену паркувальну карту в диспенсер виїзної стійки. Стійка аналізує факт оплати і, якщо парковка по цій карті оплачена і час для виїзду не перевищено, диспенсер забирає карту, відбувається фотофісація авто з державним номером, шлагбаум відкривається і світлофор загоряється зеленим світлом. Після проїзду автомобіля, шлагбаум автоматично закривається.


Автоматичні паркувальні комплекси для вокзалів і аеропортів

Автоматична паркувальна система для вузлів громадського транспорту — це система, де всі процедури — управління в'їздом-виїздом на парковку, оплата, збір і обробка повної інформації про перевізника (тариф, напрямок, час перебування на території парковки, час “перестою” та інше) — автоматизовані.

Основною перевагою роботи паркувальної системи в автоматичному режимі є виключення людського фактору під час розрахунку вартості за послуги паркування і несанкціонований виїзд автотранспорту без оплати.

Автоматизовані паркування вокзалів і аеропортів працюють на паркувальних картах або на паркувальних талонах. Є можливість додатково використовувати абонементні безконтактні картки (за передоплатою) і службові картки (безкоштовне користування парковкою).

Комплектуючі спеціалізованого напівавтоматичного паркувального комплексу виробництва SEAтм

В'їзний термінал

  • в'їзна стійка (видає паркувальні картки) з вбудованим зчитувачем безконтактних абонементних і службових карток;
  • шлагбаум з індуктивними і оптичними датчиками;
  • модуль безперебійного живлення (до 20 хв.);
  • світлофор (опціонально, служить для регулювання руху транспортного потоку на територію паркування);
  • засоби фотофіксації (опціонально,  для фотофіксації рейсового транспорту, є можливість розпізнання державних номерів транспортних засобів);
  • переговорний пристрій (опціонально для зв'язку з оператором паркування).

Сервер

  • персональний комп'ютер (сервер);
  • модуль безперебійного живлення (до 20 хв.);
  • настільний зчитувач RFID карт для оформлення абонементних безконтактних карт;
  • переговорний пристрій оператора паркування (опціонально).

Варіанти платіжних терміналів

  • розрахунок за послуги паркування за допомогою купюр без видачі решти;
  • розрахунок за послуги паркування за допомогою платіжних безконтактних і магнітних банківських карт;
  • розрахунок за послуги паркування за допомогою купюр, монет і платіжних безконтактних і магнітних банківських карт без видачі або з видачею решти.

Виїзний термінал

  • виїзна стійка з вбудованим зчитувачем безконтактних абонементних і службових карт;
  • шлагбаум з індуктивними і оптичними датчиками;
  • модуль безперебійного живлення (до 20 хв.);
  • світлофор (опціонально, служить для регулювання руху транспортного потоку на виїзді з території парковки);
  • засоби фотофіксації (опціонально, для фотофіксації рейсового транспорту, є можливість розпізнання державних номерів транспортних засобів);
  • переговорний пристрій (опціонально для зв'язку з оператором паркування).

Схема роботи автоматичної парковки для вокзалів і аеропортів

1 — Водій авто під час в’їзду на територію парковки прикладає безконтактну картку доступу з попередньо записаною інформацією про цього перевізника (тариф, найменування маршруту, тривалість пільгового часу перебування на парковці і т.д.) до зчитувача в'їзної стійки, який проводить запис часу заїзду.

При наїзді на індукційну петлю напроти стійки в'їзду також автоматично створюється фото автомобіля з державним номером, який (опціонально) розпізнається і записується в базу даних.

2 — У разі успішного розпізнавання державного номера і (або) безконтактної карти в базі даних на світлофорі загоряється зелене світло і шлагбаум автоматично відкривається.

Після проїзду авто на територію парковки шлагбаум автоматично закривається і на світлофорі загоряється червоне світло.

3 — Перед виїздом з парковки водій сплачує послуги паркування в платіжному терміналі.

  • Разове користування парковкою можна оплатити, вносячи карту в картрідер платіжного терміналу. На екрані висвічується вартість послуги парковки згідно індивідуального тарифного плану для даного перевізника. Користувач здійснює оплату способами, передбаченими платіжним терміналом.
  • Також є можливість користування парковкою за передоплатою, якщо тривалість перебування і періодичність заїздів цього перевізника необхідно тільки фіксувати. Користувач вносить грошові кошти за допомогою платіжного терміналу або іншими способами безготівкового розрахунку (віддалено).

4 — Після оплати послуг паркування у водія автостанції є певний час для виїзду з паркінгу (у випадку разової оплати).

Значення часового діапазону може здаватися в залежності від розміру паркінгу та інших факторів.

5 — На виїзді з парковки оплачену паркувальну карту водій прикладає до зчитувача виїзної стійки.

Стійка аналізує факт оплати і якщо парковка по даній карті оплачена і час для виїзду не перевищено, то шлагбаум відкривається і світлофор загоряється зеленим світлом. Після проїзду автобуса шлагбаум автоматично закривається і на світлофорі загоряється червоне світло.

Також є можливість відкриття шлагбаума у разі успішного розпізнавання державного номера за умови оплачених послуг паркування.

 

Для того, щоб отримати кваліфіковану консультацію та придбати паркувальний комплекс, зверніться в офіс Компанії СЕА за телефоном: +38 (044) 330-00-88 або на пошту e-mail: info@sea.com.ua.

Top