Компанія СЕА відкрила нові можливості для організації цивілізованих паркінгів на території автостанцій, залізничних вокзалів і аеропортів, пропонуючи спеціально розроблені напівавтоматичні та автоматичні системи паркування власного виробництва.
Можливості паркувальних систем для вокзалів, аеропортів та автостанцій Компанії СЕА
Парковки для авто-, залізничних вокзалів і аеропортів виробництва SEA™ мають можливість обслуговувати такі категорії транспортних засобів:
- службовий транспорт (проїзд службового транспорту на територію парковки за службовими безконтактними картками);
- рейсові автобуси (перевізники автостанції) різної категорії та типорозміру транспорту;
- клієнти торгових центрів, кафе або інших об'єктів, які знаходяться на території автостанції (з можливістю отримання безкоштовного часу для здійснення покупок);
- транспортні засоби, які залишаються на парковці на годину, добу і т.п.
Напівавтоматичні паркувальні комплекси для вокзалів і аеропортів
Автоматизовані паркування для автостанцій з оператором можуть працювати або на паркувальних талонах, або на паркувальних картах з оплатою у оператора паркування. Є можливість додатково використовувати абонементні безконтактні картки (за передоплатою) та службові картки (безкоштовне користування парковкою).
Складові спеціалізованого напівавтоматичного паркувального комплексу виробництва SEAтм
В'їзний термінал
- в'їзна стійка (видає паркувальні талони або картки в залежності від моделі) з вбудованим зчитувачем безконтактних абонементних і службових карт;
- шлагбаум з індуктивними і оптичними датчиками;
- модуль безперебійного живлення (до 20 хв.);
- світлофор (опціонально, служить для регулювання руху транспортного потоку на територію паркування);
- засоби фотофіксації (опціонально, служать для фотофіксації рейсового транспорту, є можливість розпізнання державних номерів транспортних засобів).
Термінал оператора, поєднаний з виїзним терміналом
- персональний комп'ютер (сервер);
- WEB камера;
- касовий апарат;
- ручний сканер штрих-коду (паркувальних талонів) або ручний / настінний картрідер (паркувальних карт);
- модуль безперебійного живлення (до 20 хв.);
- шлагбаум з індуктивними і оптичними датчиками;
- світлофор (опціонально, служить для регулювання руху транспортного потоку на територію парковки).
Напівавтоматична паркувальна система для автостанцій орієнтована на збір повної інформації про перевізника: вартість, тариф, напрямок, час перебування на території автостанції, час “перестою”.
Опис роботи напівавтоматичного паркування для вокзалів і аеропортів
1 — На в'їзді на напівавтоматичну парковку АС водій автобуса після натискання кнопки на в'їзній стійці отримує паркувальний талон або паркувальну карту.
На паркувальному талоні (або картці) у вигляді штрих-коду кодується інформація про дату і час в'їзду на автостанцію, номер в'їзної стійки, а також додаткова необхідна інформація у вигляді звичайного тексту: назва організації, час в'їзду, інструкція користування парковкою, телефон диспетчера і т.п.
Є можливість видачі постійним перевізникам абонементної безконтактної картки, на якій попередньо запрограмовані дані про перевізника, а також можлива видача службових безконтактних карт доступу для співробітників автостанції.
2 — Водій під'їжджає до в'їзної стійки і притуляє картку доступу до зчитувача.
При цьому система фіксує цього перевізника в базі з записом інформації на сервер. Шлагбаум автоматично відкривається, світлофор загоряється зеленим. Відбувається фотофіксація машини камерами (ці фотографії прикріплюються до паркувальної сесії і можуть бути в подальшому переглянуті в архіві).
3 — Під час виїзду автобуса з території автостанції водій пред'являє паркувальний талон (або паркувальну карту), отриманий на в'їзній стійці, оператору паркування.
Оператор паркування сканує штрих-код на талоні (або паркувальній карті) сканером штрих-коду (або картрідером), вибирає з контекстного меню напрямок і найменування перевізника. При цьому у нього на екрані з'являється розрахунок вартості парковки і кінцева сума до сплати, відповідно до тарифів перевізника на цій автостанції.
4 — Водій оплачує необхідну суму, після чого оператор відзначає в програмі робочого місця касира дану паркувальну сесію як закриту, а фіскальний реєстратор друкує чек, який віддається водієві.
5 — Після оплати для парковок АС з оператором, які працюють:
- на талонах, шлагбаум автоматично піднімається, світлофор загоряється зеленим.
Відбувається фотофіксація транспортного засобу камерами, ці фотографії прикріплюються до паркувальної сесії і можуть бути в подальшому переглянуті в архіві. - на картах, у водія є певний час для виїзду з паркінгу.
Значення часового діапазону може здаватися в залежності від розміру паркінгу та інших факторів.
6 — Під час виїзду водій вставляє оплачену паркувальну карту в диспенсер виїзної стійки. Стійка аналізує факт оплати і, якщо парковка по цій карті оплачена і час для виїзду не перевищено, диспенсер забирає карту, відбувається фотофісація авто з державним номером, шлагбаум відкривається і світлофор загоряється зеленим світлом. Після проїзду автомобіля, шлагбаум автоматично закривається.
Автоматичні паркувальні комплекси для вокзалів і аеропортів
Автоматична паркувальна система для вузлів громадського транспорту — це система, де всі процедури — управління в'їздом-виїздом на парковку, оплата, збір і обробка повної інформації про перевізника (тариф, напрямок, час перебування на території парковки, час “перестою” та інше) — автоматизовані.
Основною перевагою роботи паркувальної системи в автоматичному режимі є виключення людського фактору під час розрахунку вартості за послуги паркування і несанкціонований виїзд автотранспорту без оплати.
Автоматизовані паркування вокзалів і аеропортів працюють на паркувальних картах або на паркувальних талонах. Є можливість додатково використовувати абонементні безконтактні картки (за передоплатою) і службові картки (безкоштовне користування парковкою).
Комплектуючі спеціалізованого напівавтоматичного паркувального комплексу виробництва SEAтм
В'їзний термінал
- в'їзна стійка (видає паркувальні картки) з вбудованим зчитувачем безконтактних абонементних і службових карток;
- шлагбаум з індуктивними і оптичними датчиками;
- модуль безперебійного живлення (до 20 хв.);
- світлофор (опціонально, служить для регулювання руху транспортного потоку на територію паркування);
- засоби фотофіксації (опціонально, для фотофіксації рейсового транспорту, є можливість розпізнання державних номерів транспортних засобів);
- переговорний пристрій (опціонально для зв'язку з оператором паркування).
Сервер
- персональний комп'ютер (сервер);
- модуль безперебійного живлення (до 20 хв.);
- настільний зчитувач RFID карт для оформлення абонементних безконтактних карт;
- переговорний пристрій оператора паркування (опціонально).
Варіанти платіжних терміналів
- розрахунок за послуги паркування за допомогою купюр без видачі решти;
- розрахунок за послуги паркування за допомогою платіжних безконтактних і магнітних банківських карт;
- розрахунок за послуги паркування за допомогою купюр, монет і платіжних безконтактних і магнітних банківських карт без видачі або з видачею решти.
Виїзний термінал
- виїзна стійка з вбудованим зчитувачем безконтактних абонементних і службових карт;
- шлагбаум з індуктивними і оптичними датчиками;
- модуль безперебійного живлення (до 20 хв.);
- світлофор (опціонально, служить для регулювання руху транспортного потоку на виїзді з території парковки);
- засоби фотофіксації (опціонально, для фотофіксації рейсового транспорту, є можливість розпізнання державних номерів транспортних засобів);
- переговорний пристрій (опціонально для зв'язку з оператором паркування).
Схема роботи автоматичної парковки для вокзалів і аеропортів
1 — Водій авто під час в’їзду на територію парковки прикладає безконтактну картку доступу з попередньо записаною інформацією про цього перевізника (тариф, найменування маршруту, тривалість пільгового часу перебування на парковці і т.д.) до зчитувача в'їзної стійки, який проводить запис часу заїзду.
При наїзді на індукційну петлю напроти стійки в'їзду також автоматично створюється фото автомобіля з державним номером, який (опціонально) розпізнається і записується в базу даних.
2 — У разі успішного розпізнавання державного номера і (або) безконтактної карти в базі даних на світлофорі загоряється зелене світло і шлагбаум автоматично відкривається.
Після проїзду авто на територію парковки шлагбаум автоматично закривається і на світлофорі загоряється червоне світло.
3 — Перед виїздом з парковки водій сплачує послуги паркування в платіжному терміналі.
- Разове користування парковкою можна оплатити, вносячи карту в картрідер платіжного терміналу. На екрані висвічується вартість послуги парковки згідно індивідуального тарифного плану для даного перевізника. Користувач здійснює оплату способами, передбаченими платіжним терміналом.
- Також є можливість користування парковкою за передоплатою, якщо тривалість перебування і періодичність заїздів цього перевізника необхідно тільки фіксувати. Користувач вносить грошові кошти за допомогою платіжного терміналу або іншими способами безготівкового розрахунку (віддалено).
4 — Після оплати послуг паркування у водія автостанції є певний час для виїзду з паркінгу (у випадку разової оплати).
Значення часового діапазону може здаватися в залежності від розміру паркінгу та інших факторів.
5 — На виїзді з парковки оплачену паркувальну карту водій прикладає до зчитувача виїзної стійки.
Стійка аналізує факт оплати і якщо парковка по даній карті оплачена і час для виїзду не перевищено, то шлагбаум відкривається і світлофор загоряється зеленим світлом. Після проїзду автобуса шлагбаум автоматично закривається і на світлофорі загоряється червоне світло.
Також є можливість відкриття шлагбаума у разі успішного розпізнавання державного номера за умови оплачених послуг паркування.
Для того, щоб отримати кваліфіковану консультацію та придбати паркувальний комплекс, зверніться в офіс Компанії СЕА за телефоном: +38 (044) 330-00-88, +38 (067) 332-16-45 або на пошту e-mail: info@sea.com.ua.
Написати відгук