Web-портал АСКОП — це програмний продукт для моніторингу технічної та бухгалтерської інформації, отримання оперативних відомостей в реальному часі про всі паркомати в складі груп, парковок, а також розташованих окремо.
Програма має п'ять підрозділів:
- Паркомати;
- Парковки;
- Адміністрування;
- Бухгалтерія;
- Мобільний інспектор.
Диспетчеризація паркоматів
Сервер здійснює опитування стану паркоматів (мінімум кожні півгодини), автоматично формує звіт і запис в журналі статистики. Дані про транзакції та інкасації передаються паркоматами на сервер негайно при наявності зв'язку.
Доступ до формалізованої інформації з сервера (у вигляді таблиць, графіків, карт з маркуванням) здійснюється на порталі з будь-якого комп'ютера відповідно до наданих диспетчеру прав доступу.
Підрозділ "Паркомати" містить інформацію про серійний номер, розташування, реальний стан (зв'язок, ресурси), графік роботи, транзакції, пов'язані архіви (звіти і повідомлення) кожного паркомата.
Підрозділ "Парковки" відображає дані паркувальних майданчиків: | |
|
|
Диспетчер може додати / відредагувати / видалити будь-який підконтрольний об'єкт з системи.
Адміністрування системи
Підрозділ "Адміністрування" дозволяє створювати і управляти обліковими записами персоналу і користувачів парковок, організовувати розмежування рівнів доступу до сервісів, налаштовувати тарифи, категорії водіїв і транспортних засобів.
АСКОП автоматично блокує сесії після заданого часу відсутності активності, веде журнали роботи з системою диспетчерів, операторів та інспекторів (записи журналу не редагуються, можливий лише перегляд, вивантаження і повне очищення).
Права доступу персоналу до інформації обмежені в системі адміністративними колами, за допомогою призначення ролі і групи: парковки або оператора паркування.
Облік і звітність
Сервер АСКОП обробляє і зберігає дані про функціонування системи, транспортні засоби водіїв, стан і режим роботи паркувального простору. Облік операцій проводиться автоматично, доступ до журналів мають оператори паркування і власник АСКОП.
Підрозділ "Бухгалтерія" веб-порталу АСКОП містить форму для вибірки транзакцій і z-звітів за групами, паркувальними майданчиками і окремими паркоматами, які включені до системи АСКОП.
Підрозділ "Мобільний інспектор" дозволяє формувати звіти про контроль оплат.
Звіти генеруються за будь-якими доступними в системі АСКОП даними і критеріями — наприклад, сплата / несплата за послуги, — з можливістю зміни вмісту звітів і експорту інформації. Дані надаються як в реальному часі, так і за певний період. За погодженням із Замовником можлива кастомізація шаблонів і фільтрів згідно окремого договору.
Для того, щоб отримати кваліфіковану консультацію та придбати паркувальне обладнання або паркувальні системи, зверніться в офіс Компанії СЕА за телефоном +38 (044) 330-00-88, +38 (067) 332-16-45 або пишіть на пошту e-mail: info@sea.com.ua.
Написати відгук